رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

طبقه بندی موضوعی

نشانه های ظهور

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴ ق.ظ

سلمان فارسی نقل می‌نماید: پیغمبر(ص) در سالی گرفت حلقه در کعبه را و رو کرد به ما و فرمود آیا به شما خبر بدهم از علامت قیامت؟ عرض کردم: بلی یا رسول‌ا... فرمودند: قلب مومن در سینه‌اش آب می‌شود مثل آب شدن نمک در آب برای آن‌که می‌بیند منکرات را و قدرت بر جلوگیری از آن را ندارد. منکر معروف و معروف منکر می‌گردد.

ای سلمان ریاست با زنان می‌گردد، در آن زمان زنان در تجارت با شوهران خود شریک می‌شوند، مردان بر مردان و زنان بر زنان حسد می‌ورزند. دختران شبیه به زنان و زنان شبیه مردان می‌گردند و زنان بر زین سوار شوند؛ پس بر این دسته از زنان امت من لعنت خدا باد. عده‌ای موهای سر خود را چون کوهان شتر می‌آرایند که لعنت خدا بر آنها باد.

در آن زمان اهل بازار به یکدیگر می‌گویند چیزی نفروختیم و سودی نبردیم و به‌غیر از شکایت چیزی از آنها شنیده نمی‌شود. ای سلمان در آن زمان، مردان امت من به طلا خود را زینت کنند و لباس حریر بپوشند و پوست پلنگ برای اظهار عظمت رایج می‌گردد.

کتاب علائم ظهور امام زمان (عج)، شاه نعمت ا... ولی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی