رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

طبقه بندی موضوعی

گفت‌وگویی با خدا-3

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ

گفتم: برای انتقال مقصود، خدا نعمتی به انسان عنایت فرموده؟

گفت: انسان را آفــرید، به او بیان آموخت. (الرحمن، آیات 3 و 4)

گفتم: چگونه شکر این نعمت را بجا آوریم؟

گفت: و با آنان سخنی پسندیده بگویید. (نساء، آیه 5)

گفتم: چه کسی خوش‌گفتارترین است؟

گفت: گفتار چه کسی بهتر است از آن کسی که دعوت به سوی خدا می‌کند. (فصلت، آیه 33)

گفتم: اگر نتوانستیم جلوی گناه را بگیریم، چه کنیم؟

گفت: با آنها ننشینید. (نساء، آیه 140)

گفتم: آیا حرف‌های ما ضبط می‌شود؟

گفت: هیچ سخنی را به لفظ در نمی‌آورد مگر این‌که مراقبی آماده نزد او (آن را ضبط می‌کند). (ق، آیه 18)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی