رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

طبقه بندی موضوعی

بیانات رهبری ـ 5

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ب.ظ

گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم ۱۳۹۴/۱۰/۱۹

مردم همه شرکت کنند در انتخابات، حتّی آن کسانی که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشور، برای اعتبار کشور، بیایند در انتخابات شرکت کنند. شرکت در انتخابات موجب می‌شود که نظام جمهوری اسلامی تقویت بشود، پایداری و ماندگاری آن تأمین بشود، کشور در حصار امنیت کامل باقی بماند؛ ملّت ایران در چشم ملّت‌های دیگر آبرو پیدا کند، اعتبارش بالا برود، در چشم دشمنانش ابّهت پیدا کند.
 ببینیم این فهرستی که به ما داده می‌شود، این فهرست را چه کسی دارد به ما می‌دهد. بدانیم این‌ها متدیّنند، انقلابى‌اند، بدانیم در خطّند، در راه امامند، امام را واقعاً قبول دارند. همه سعی کنند درست انتخاب کنند.
 مجلس [شورای اسلامی] خیلی مهم است؛ هم از لحاظ قوانین، هم از لحاظ ریل‌گذاری برای حرکت دولت‌ها هم در مسائل بین‌المللی. مجلسی خوب است که مستقل، آزاد و شجاع باشد؛
 آن روزی که رهبر فعلی در دنیا نباشد یا رهبر نباشد، آن روز باید مجلس خبرگان رهبر انتخاب بکنند؛ چه کسی را انتخاب خواهند کرد؟...  آیا مجلس خبرگان کسی را انتخاب خواهند کرد که در مقابل هجمه‌ی دشمن بِایستد، به خدا توکل کند، شجاعت نشان بدهد، راه امام را ادامه بدهد؟ یا کسی را انتخاب می‌کنند که جور دیگری است؟
 بدانیم شاخص‌ها چیست، شاخص‌هاى انقلابی‌گرى را درست پیدا کنیم، در ذهن خودمان مشخّص بکنیم، از کسانى‌که مطّلع‌تر از ما هستند بپرسیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی