رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

طبقه بندی موضوعی

ماهواره؛ خوب؟ بد؟ زشت؟!!!

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۳۷ ق.ظ

ماهواره یک کلام، تهاجم والسلام !!!

شنیدید می‌گن دشمن برای آدم استغفار نمی‌کنه؟ آیا شما هم از بیننده‌های سریال‌های ماهواره‌ای هستید؟ آیا زندگی شما متاثر از فیلم‌های ماهواره بوده است؟ آیا نمودهای اخلاقی و رفتاری بازیگران این سریال‌ها را در جامعه می‌بینید؟؟؟ 

همه چیز در زندگی به هم مربوط است... 

روش تفکر شما در روحیه شما موثر است و روش حرف زدنتان روی طرز فکرتان. طرز فکرتان موجب شکل‌گیری آداب زندگی‌تان می‌شود و آداب زندگی‌تان در طول زمان، تبدیل به رسوم می‌گردد. نهایتا مجموعه این اعمال سبب شکل‌گیری فرهنگ می‌شود. واژه دیگری که اغلب همراه با فرهنگ به میان می‌آید واژه “تهاجم فرهنگی” است که متاسفانه جامعه‌ ما درگیر این معضل می‌باشد.

قلب جوان مثل زمین خالی از کشت و آماده هرگونه بذرافشانی است همان‌گونه که زمین مرده را هرکس آباد کند، مالک آن می‌شود، زمینه‌ی خالی و آماده را هر کس با فکر و مکتب خود آباد کند، مالک آن خواهد شد. 

مسئولان هدایت دینی باید پیش از دیگران دلهای جوانان جامعه را با فرهنگ الهی احیا کنند. سبک زندگی ملی و مذهبی ما با سبک زندگی شخصیت‌های سریال‌های ماهواره متفاوت است. اصلی‌ترین حربه در تبلیغات این سریال‌ها نوع حضور زنان و دختران در جامعه است.

شاید هم‌نشینی با این ابزار(ماهواره) و یا فکر نکردن به این داستان‌ها و اثرات بجا مانده از ماهواره سبب شود روزی زندگی خودمان به این انتهای تلخ برسد...!!!

براستی کشورهایی که سعی می‌کنند از حربه تحریم استفاده کنند و بزرگترین آرزویشان این است که حتی پیچ و مهره‌های پیشرفت‌مان را هم دانه به دانه باز کنند، چرا باید دلسوزانه برای ما برنامــه‌ها و سریال‌های متنوع فارسی‌زبان بسازند؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی