رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

طبقه بندی موضوعی

ماهواره؛ خوب؟ بد؟ زشت؟!!! (2)

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ب.ظ

رتیمه قصد دارد طی این پست ابزارهای دشمن را برای استفاده در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بررسی کرده و توضیح دهد که چطور دشمن با ابزارهای ساده درصدد اثرگذاری برروی مخاطبین خود می‌باشد.
امام خمینی(ره) در این خصوص می‌فرماید: «عزیزان، ما از محاصره اقتصادی نمی‌ترسیم، ما از دخالت نظامی نمی‌ترسیم، آن چیزی که ما را می‌ترساند وابستگی فرهنگی است... آمریکا با زور سرنیزه به میدان نمی‌آید، بلکه با قلم به میدان می‌آید. این جنگِ به راه انداخته شده در فکر نفوذ به مختصات فکری جوانان می‌باشد.»
جوانانی که 30 و اندی سال با شعار«نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» به میدان آمده‌اند باید با بصیرت و به عنوان افسران جنگ نرم به بینش قوی دست یابند.
فرهنگ مهاجم، خطرناک است و ماهواره و سریال‌های آن بصورت یک آفت اجتماعی، در حال شیوع. نمی‌توان آن را امر شخصی دانست، چون این آفت، جامعه را به سوی معضلات عدیده‌ای سوق می‌دهد.
پشت هر برنامه‌ای برنامه‌ریزی دقیقی وجود دارد... مثلاً برای قشر مذهبی، شبکه‌هایی نظیر فدک، اهل‌بیت، نور، کلمه و امام حسین (شبکه شیخ صادق شیرازی) با هدف تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی و نیز ترویج وهابیت، تولید برنامه می‌کنند.
برای گروه‌های اجتماعی و سیاسی شبکه‌هایی امثال BBC، ژست کاملاً روشن فکری اما خروجی افکار خودشان...
در شبکه من و تو هم با موضوع خانواده و مرکزیت زن، همه چیز در چارچوب امور مادی و یا جسمانی و جنسی خلاصه می‌شود. هدف این برنامه‌ها تضعیف ایمان و عدم پایبندی‌ به مسائل مذهبی و تغییر ارزش‌های دینی است؛ از جامعه ایرانی بدون دین و مذهب چیزی باقی نمی ماند...
متأسفانه در جامعه امروزی، عده‌ای، به لحاظ سطح پوشش، در حال رقابت با حیوانات می‌باشند. در تقسیم‌بندی گروه‌های موجودات زنده، نمی‌توان برای این دسته جایگاهی تعیین نمود. کاش می‌دانستند، اگر برهنگی فرهنگ بود، حیوانات از همه متمدن‌تر بودند!!!
واقعاً این سیرِ حجابی ترسیم شده، به کجا منتهی می‌شود؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی