رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

رتیمه

رَتیمه به معنای نخی است که به انگشت می‌بندند برای یادآوری امری

طبقه بندی موضوعی

گفت‌وگویی با خدا ـ 5

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۲۴ ب.ظ

گفتم: نشانه محبت خداوند چیست؟
گفت: بگو اگر خدا را دوست دارید، از من پیروی کنید. (سوره آل‌عمران، آیه 31)
گفتم: آیا هر چیزی که دوست داریم به نفع ماست؟
گفت: بسا چیزی را دوست می‌دارید و آن برای شما بد است. (سوره بقره، آیه 216)
گفتم: چه کسانی شایسته رفاقت و دوستی هستند؟
گفت: و کسانی‌که از خدا و پیامبر اطاعت کنند، در زمره کسانی خواهند بود که خدا ایشان را گرامی داشته؛ یعنی با پیامبران و راستان و شهیدان و شایستگانند و آنان نیکو همدمانند. (سوره نسا، آیه 69)
گفتم: با چه کسانی نباید دوست و همنشین شد؟
گفت: و از آن‌کس که قلبش را از یاد خود غافل ساخته‌ایم و از هوس خود پیروی کرده و اساس کارش زیاده‌روی است پیروی نکن. (سوره کهف، آیه 28)
گفتم: گاهی احساس می‌کنم گناهان بین من و اولیاء الهی فاصله انداخته‌اند؟
گفت: خداوند توبه‌کاران و پاکیزگان را دوست می‌دارد. (سوره بقره، آیه 222)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی